top of page

ŚWIAT OCZAMI JEŹDŹCA - ZAPOZNANIE

Zaktualizowano: 21 paź 2020

Hej! W pierwszym poście opowiem Wam trochę o mnie. Nazywam się Kornelia Nowak i mam 14 lat. O rozpoczęciu swojej działalności w social mediach zdecydowałam w zeszłym roku, kiedy to założyłam profil na Instagramie. Jednak wszystkie podejmowane przeze mnie działania w internecie, są pod kontrolą mojej mamy, która bardzo mnie wspiera w moich działaniach.

Jeśli trafiliście na moją stronę, oznacza to, że jesteście w jakimkolwiek stopniu związani z końmi. Ja interesuję się tymi zwierzętami od maleńkości, jednak sportowo jeżdżę od ok. 1,5 roku. Na stronie będę publikować vlogi, posty i inne treści dotyczące moich treningów, startów w zawodach czy różnych wydarzeń.

15 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page